dilluns, 20 de febrer del 2012

Benvinguda a Xocolata a la Cuina. Estris i Gana preparats?

Benvingut/da a Xocolata a la Cuina!! inicio aquest blog avui amb la il-lusió de poder mostrar diferents receptes i idees de cuina perquè els àpats del dia a dia siguin divertits i poguem gaudir d'aquest gran plaer de cuinar i degustar.
I com que la Xocolata és un aliment que m'encanta i que en moltes ocasions és un producte ''prohibit'' he volgut que aparegués com a concepte principal d'aquest blog, perquè la xocolata no pot faltar a la nostra vida, ni a la nostra cuina, per suposat! :)
Em presentaré, perquè sàpiguis que darrera d'aquestes paraules hi ha una persona i no un robot! sóc la Laia, una Altafullenca de 27 anys creativa de naixement, apassionada de la comunicació, les manualitats, la lectura, les noves tecnologies i també la cuina, entre moltes altres coses. 
Precisament ara em trobo en una etapa de reestructuaració personal, sí! jejej estic fent règim... així que, no t'espantis si veus que les receptes que vaig posant tenen en comú que són poc calòriques o estàn protagonitzades per verdudes i més verdures, això sí, la originalitat no hi faltarà. 
Aquest blog és per a mi un petit suport moral per a aconseguir el meu objectiu i també per exterioritzar una faceta, cuinar, que em fa sentir bé i m'agrada, tinc ganes de compartir experiències gastronòmiques i, sobre tot, aprendre'n de noves! Per altra banda, estaré encantada de rebre tots els teus comentaris i opinions per fer que aquest blog estigui cada dia més viu i en poguem treure profit, tots plegats. 
Gràcies per llegir-me i posem-nos "mans a la massa"! :)

2 comentaris: